Merhaba arkadaşlar benim SAT 26 Aralık adetim 3. Gecikmesinde Çarşamba günü evde test yaptım ikinci çizgi silik çıktı sağlık ocağına gidip kan verdim 106,40 çıktı kadın doğum doktorna gittim 4 haftalık görünüyorsun ama değerin 4 haftaya göre düşük pazartesi testi yenile dedi böyle bir şey yaşayan oldu mu