Smyrna_35
Hep normal doğar diye dua eden bir anne olarak çocuğumun inatçı çıkması üzerine sezeryan oldum ama normal yada sezeryan gbi düşünmek yanlış mis onu anladım o duygu bambaşka yeterki çocuğuma kavusayim sağlıklı olalım o yeter diyosunuz ben çok şükür bı skıntı yaşamadım sadece uyuşturma için biraz uğraştılar ödem yapmış iğne yeri ama gelip geçiyor sütümde hemen geldi kişiden kişiye değişiyor ama gelmese bile elbet gelir rabbimin izniyle öyle bir durumda bol bol bebekle temas emmiyorsa bile sagarak uyarı yapmanızı tavsiye ederim arkadaşımin sütünü o şekilde getirmiştik 🤗 rabbim herkesin yardımcısı olsun Allah gönlünüze göre versin🥰