Merhabalar hanimlar 2 bucuk 3 haftalik hamileyim doktora pazartesi gunu gittigimde kese daha yok cok kucuk haftaya gel dedi fakar benim ara ara karnim ve kasik bölgem agriyor geceleri belli araliklarla uyanmama sebep oluyor.doktor normal ya yerlesiyor yada usutuyorsun diyor ama ben dis gebelik vs korkuyorum boyle grisi cok olan varmi acaba