Kızlar balık yağı takviyesi kullanıyorum orzax marka olanın sanırım kutu sıcak yerde kalmış evde normal bir yere koymuştum evde sıcak olduğu için erimiş biraz erimeden kastım yağını salmıştı bugün farketmeden alıp bir tane içtim ellerim yağ falan oldu sonra baktım ki birkaç tablette de küçük küçük yağ salınmaları olmuş erimiş kısaca çok az sizce bir sıkıntı olur mu kullanmalımıyım atayım mı çöpe bilemedim annemler birşey olmaz dedi ama yine de içim rahat etmedi zehirleme falan yapmaz değil mi