Fatmacey anne oluyorum diyorsunuz birde günde 2 tane sigara içsem bişey olurmu diye soruyosunuz. Bunu gerçekten soruyormusunuz? Bi zahmet bebeğinizin sağlığı için bırakın şu sigarayı. Kendinizi düşünmüyosunuz bari onu düşünün . Ben içenin dumanında bile duramıyorum çocuğuma o havayı solutmamak için . Vicdanınıza kalmış artık ister fosur fosur içip çocuğu zehirlersiniz, ister insaf eder kendi sağlığınız içinde bırakırsınızda bu bebekde iyi birşeye vesile olur