Merhaba kızlar tablet olarak hangisini kullanıyorsunuz fairy ve finish kullanıyorum hangisi denk gelirse onu alıyorum eşim diyor ki tek buna verilen paraya acıyorum😂 siz ne kullanıyorsunuz? Sıvı olanlar nasıl kullanan var mi icinizde hangi marka ? Bir de onu denemek istiyorum daha hesaplı sanki..