Merhaba arkadaşlar bu ay çatlatma iğnesi vurulmuştum pazartesi adet olmam gerekiyo ama benim 2 haftadır sürekli bacak diz ağrılarım var komple ağrıyor yani 1 haftadır kasık ve bel ağrım var adet olacakmışım gibi bi ağrı yani karnımda arada ağrıyor akıntımda oluyor bebek vardır diye seviniyodum ama bunlar kisti işaret ediyor olabilir mi bu kadar bel ağrısı normal değil gibi geliyor bana her şeyde doktoruma yazıyorum ama artık ona yazmayada çekiniyorum bayağı meşgul ediyorum 🤦♀️ erken gebelik testi yapacam negatif olmasından korkuyorum sizlere sormak istedim kisti olup bu ağrıları yaşayan oldu mu