Oznurcakir ben doktoruma sordum ilaçları bıraktıgından beri normal bir gebesin normalde doğum yapabilirsin ama bazı aileler yıllar sonra oldugu için bi zarar gelme endişesiyle sezeryan istiyorlar dedi. Bnm doğuma ilerleyen zamanlarda karar verilcek. Benim gönlümden geçen normal doğum ama gene de farketmez sezeryan yada normal doğum sağlıkla doğsun yeter :)