Neslihanbew Gebelikte kullandınız ya da hamile kalmadan kaç ay önce kullandınız doktorunuz bir şey dedimi acaba ?
Misra_Dursun Neslihanbew malesef ben kullandım ama hamile olduğumu bilmiyordum ve doktora gittim bebegin gelişimi yok bi hafta daha bekleyelim eğer gelişimi hala olmuyorsa kürtaj yapacaz dedi
Gnssc Neslihanbew ben kullanmadım ama eşimin kuzeni hamile olduğunu bilmeden kullanmış bebeğine kürtaj yapmışlardı 😔
pitircikannesi1 Neslihanbew covid ilaçlarını gördüm ilacin bittigi gun adet oldum . Adetim bittikten hemen sonra hamile kaldım. Bir sıkıntı yok şimdilik umarim birsey de çıkmaz
Neslihanbew Nhlnrs bende kullanmıştım hamilelikten önce sizin doktorunuz bir şey dedimi 2 ay önce imiş gerçi vücuttan atılmıştır
Nhlnrs Neslihanbew yani bi sıkıntı gozlenmedi hamile kalmadan önce kan testi yaptirdim değerlerim normal çıkmisti
Misra_Dursun Neslihanbew ilacın bebege zarar vereceğini düşünmüyorum çünkü bebek daha oluşmamış bile dedi ama zararı oldu malesef bebek gelişimi yok çarşamba günü kürtaj olacam
Neslihanbew Gnssc çok üzüldüm neden kürtaj oldu peki sadece ilaç kullandı diye mi ben kullandım ama hamile kalmadan önce idi
Gnssc Neslihanbew kullandığı ilaçlar yüzünden bebek engelli olur demişler öyle duydum birebir konuşamadım kendisiyle hani yanlış duymadıysam
Neslihanbew pitircikannesi1 bebek oluşmadan önce bitmiş sizin de ilacınız bi yerde okumuştum covid ağır geçiren hamilelere kullandırmışlar ilacı ALLAH sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin