Aysentass Kızlar kıyas gibi bir niyetim yok kesinlikle 30+4 olduk bu gün 1500 grammış fakat doktorum birşey demedi iyi veya kötü biraz daha dikkat et vitaminli şeyler ye falan dedi kilosu nasıl sizce
Son_17gun Aysentass ilerde sorun olmasın diye demiştir canım kilosu öyle çok da kötü değil korkulacak kadar😊38 olduk bizde 2300 kilosu😊
Toprakdag Aysentass benim ki 1610 du ama sizin kilonuz güzel isterseniz ıspanak, süt, yoğurt, ceviz , yumurta yiyin bu haftadan sonra ortalama 200gr kadar alması lazım benim bi öncekinde 5gun geriydi şimdi 2gun geri doktorum iyi dedi önemli olan kilo alması
Toprakdag Aysentass birde şunu diyim USG cihazı ve ölçen doktora +-400 fark edebilir gelişimi geride diyebilmek için 2 haftadan fazla geride gelmesi gerek
houseofyilmaz Son_17gun merhaba benimde 36 da 2300 kilo almiyor pek. 3 haftadir haftada iki gormek istiyor doktorum kilo takibi icin. 38 e kadar beklemek istiyor doktorum ama korkuyoruz beslenemedigi icin aksi bir durum olur mu diye allah korusun. Sizde oyle bir sey var mi acaba? Yoksa minyon mu sadece 🥰
Son_17gun houseofyilmaz aynı canım benim doktorum da haftada iki kere görüyor sürekli takip ediyor 38 haftalık oldum pazartesi günü gün verecek o hafta içinde sezaryan ile alcak canım kuveze girmesin diye bekliyorum dedi😊
houseofyilmaz Son_17gun bir nedeni var mi sizinkinin kilo alamamasinin? İlk basta cok uzulup aglamistim ben. Simdi alistim sanirim. Bizimki nedensiz almiyor kilo 🤷🏻♀️
Son_17gun houseofyilmaz nedensiz almıyor canım başka bir şehire ayrıntılı utrasyon için de gönderdi orası da aynı şeyleri söyledi nedeni belli değil alıştım ben de Artık hareket ettiği sürece korkmuyorum 😊
houseofyilmaz Son_17gun bende oyle. Daha 36 dayim ben. İnsallah 38 lere gelirim sag saglim 🙏🏻 Saglikla alin kucaginiza bebisinizi 🙏🏻 Bana da haber verirseniz cok sevinirim 🌸 38 de olmaniz bile icimi rahatlatti😊 bir de cinsiyeti ne bebeginiziniz 😊
Son_17gun houseofyilmaz erkek canım hareket takibi çok önemli canım hareketlerini düzenli takip et 😊🥰
houseofyilmaz Son_17gun aynen benimki de erkek. Hep takip ediyorum. Azalma olursa haber ver dedi doktorum. Saglikla kavusalim insallah 🙏🏻 Baska bir sey istemiyorum