yelizozturkk Kızlaaar, beklenen gün geldi. Beyfendiyi daha fazla içerde tutamıyoruz. Yatışım yapıldı, eve gidip eksiklerimi aldım şimdi geri gidiyorum hastaneye. 1 gibi alırız dedi doktorum. Dua edin bana, azcık tırsıyorum. ☺️☺️
babyackgz yelizozturkk hadi gözün aydın canım sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏻🥰 bizde pazartesi kavuşuyoruz
yelizozturkk Ebruuka evet doğdu çok şükür. Biraz inlemesi var, emme refleksi de yok alamadı beni, biberondan da çekemediği için küveze aldılar şimdi. Dualarınızı eksik etmeyin🙏🏻