Mom089 yani onu bilemiyorum, açıkçası klomen de kullan demiyorum, demek istediğim olabildiğince tüm çözümleri dene ki biri senin derdine çözüm olacaktır, açıkçası benim hormon değerlerim sözde çok iyiydi, her ay yumurtluyordum ama demek ki kalitesizmiş ki 3 sefer kimyasal gebelik geçirip 6.gebelikte, klomen kullandığım ay sağlıklı ilerledi, arada iki de dış gebelik geçirdim tüpüm alındı falan bir de, ve doktor klomenin asla benim için tedavi olamayacağını söylemişti, çünkü tedavi olacak bir durum olmadığını, bir skntı olmadığını söylemişti, belki de yoktu ve kısmet o ilaca denk geldi, bilmiyorum, ama ısrar etmesem vermeyecekti, ki zaten kamile kaldım ve o doktoru bıraktım.