Bu sabah şeker yüklemesi yaptırdım. Herkes yok kustum yok ayıldım bayıldım diye yazıyordu o kadar önyargılı gittim ki ama içtiğimde abarttıklarını anladım. Tabiki herkesin bünyesi farklı ama ben o kadar abartıldığı gibi birşey olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Ve de doktoruma çok güveniyorum ayrıca onca yıl okuyorlar can taşıyoruz sonuçta zararlı olan birşeyi bize yaptır demezler. Yaptırmakla doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum. Olumsuz konuşanlara kulak asmayın duymayın