Yasminaydemir doktor bana ilac yazmis ama tedirginim üç tane yazmiş ben kasık agrim oldugu gibi bisey soylemedm kasik agrisi ilaci yazmis tera-d3 yazmis magnezyum yazmis kullanan varmi hamilelikte
mercimeginanne Yasminaydemir kusura bakmayında doktorunuz yazmış nie tedirgin oldunuz anlamadım. Burdaki bayanlar sonuçta doktor değil. Biri d vitamini biri magnezyum ağrılarınız için bazen eksiklikte bacak ağrısı gibi şeyler oldugu için verilmis. Gebelikte kullanılması gereken ilaçlar. Bence doktorunuza güvenin güvenmiyorsanız eğer bir başka doktora daha danışın.