aydinaleyna61 Mrvylmz38 sezeryan olacak sanırım günü doktor neye göre belirliyor acaba ve genellikle sezeryanda kaçıncı haftada doğumu gerçekleştiriyorlar bilginiz varsa yazabilir misiniz ?
Mrvylmz38 aydinaleyna61 Kan pıhtılaşması var günde 2 tane igne vurunuyorum o yüzden mejbur sezeryan benimki, 38+4de almış oluyo benimkini herkesin durumuna göre ama geneli 38 i geçince gün veriyo sanırım