ozlemprlk16 Merhaba kızlar calisan hamileler için 32.haftada alınan rapor devletten mi özelden mi alınmalı sizce ücrette birsey farkediyor mu? Yani devlette yazılan rapor mu özelde yazılan rapor mu daha fazla ödeniyor?