sena1608 Merhabaa annelere🙂 Ana kucağı kullanan yada almayı düşününenler hangi markaları tavsiye edersiniz 😍
Kubra-kurt-aksoy sena1608 Joie Sansa otomatik ana kucağı aldık biz. 5 doğa 5 ninni var uzaktan kumandası var ben sevdim tavsiye ederim.☺️
Burcuckmk sena1608 joie serina 2in 1 ana kucagi aldim dolap uygulamasindan e bebekte fiyati 1700 lira ben neredeyee hic kullanilmamis olanini 850 liraya aldim cok guzel bir an önce doğsada yatsa 🥰
Kubra-kurt-aksoy Berfininannesi sahibinden 2.el aldım 700 TL hala garantisi devam ediyor bebek kabul etmemiş onlarda kutusuyla birlikte kaldırmışlar. Sıfırları 1600 TL felan o kadar para vermim dedim 2.el aldım.
nisotti Biz kraft ayakli(yerden yuksek) olanini aldik. Otomatik degil. Baby mall de baya indirim var bu arada. Anakucaklari ozellikle. Internetten daha ucuz. Bir bakin isterseniz