31.haftada nst de sancım çıktı bir gece hastaneye yatışım yapıldı dün taburcu oldum nidicard diye bir hap verdi ve ciğer geliştirici yapıldı sorum şu nidicard bu ilacı ilk defa kullanıyorum ve ikizlerin dünden beridir hareketleri yok acaba bunun yan etkisi olabilir mi kullanan varsa yazabilir mi doktorum tüm gün ameliyatta ona ulaşamadım