Doktor değiliz tabi ama bildiğime göre demir bağlamanız yüksek yani tam tersi bu da demirinizin fazla olmasına sebep olur, ben demir bağlamam aşırı düşük olduğu için anemiyim senelerdir. Diğerlerinden de karaciğer yağlanması , tansiyon yüksekliği anladım. Ama siz doktoru bekleyin burda da doktor olmayan hiçbirimizin yorumunu önemsemeyin.😌