Arkadaşlar 6 hafta 5 günlük gebeyim hafifçe kalp atışlarını dinledik bugün. Doktor kesenin etrafında hafif bi kanama olduğunu söyledi. Progestan ilac verdi bir hafta sonra yeniden gel dedi. Ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mi? Çok sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum dedi