Ftm34 şöyle ki perinataloji bölümü genelde riskli gebelerin herhangi bir sıkıntı yasamaması adına daha detaylıca bakıldığı bi alan. İstanbuldaki çoğu hastanelerde doktorlar bu bölüme yönlendiriyor. Benim ablamda da sıkıntı görülmedi ama doktoru bu bölüme gitmesini tercih etti. Çok detaylı bakmışlar bir buçuk saat sürmüş doktor bebeğin herseyine en ufak ayrıntısına kadar bakmış mesela çocuk ellerini açmıyor o an ama doktor hepsini tek tek ölçmek zorunda kısa bi ara vermiş bişeyler yemesini istemiş sonra tekrar devam etmiş. Sadece bebeğe değil annenin de birçok şeyine bakılıyor. Sağlık açısından ben önemli görüyorum. Doğum sonrası oluşabilecek bir sıkıntı olmaması adına tedbir alabileceğin fırsat. Benim doktorumda bu bölüme gönderdi doç. Bi doktor bakacak henüz zamanım var ama yaptıran arkadaşlarım hep perinatolojiye gitti bende içimin daha rahat olması adına istiyordum zaten.