Samire008 adetime.5 gün var kızlar son 10 gündür tansiyonum baya düşüyo ayakda duramıyorum akşam bayılıcak gibiydim daha önce böyle bişeyim yokdu hamilelik belirtisi ola bilirmi?
Samire008 1Dygs1 hayal kırıklığına uğricam diye korkuyorum ya🤦🏻♀️Hep önceden test yapdim belki bu ay tutar diye