Mucizeeemmmmmm Selam kızlar 36 +1 olduk bu aralar çok uyuyorum uykuya doyamıyorum resmen tüm günüm uyumakla geçiyor diyebilirim benim gibi olan var mı
istanbul3434 Mucizeeemmmmmm 37+1im canim kafam yastiktan kalkmiyor. Uykusuzluk da var ama illa uzanicam
gulbahar0505 Mucizeeemmmmmm aynı bende öyleyim resmen sabah olunca yataktan kalkmak o kadarzor geliyor ki kahvalti yapma mecburiyetinde olmasam hic kalkasim yok surekli yatma uyuma istegim var ya😁
Mom97 Mucizeeemmmmmm benım 2,5 yasında kızım var ve kızıma hamıleyken hiç böyle uykusuzluk çekmemiştim şimdi 10 haftalık hamıleyım acaip uyku var hemde en başından beri. Çocuk olunca uyuyamıyosunda oda ilgi bekliyo ilk gebelıkler rahat uyu babam uyu😊