Busbus58 Seyda123krhsn aaa kesinlikle iç çok önemli bir ilaç. Gece uyumadan önce iç yat bari ben öyle yapıyordum
Burcinisp88 Seyda123krhsn yani bana alerjik reaksiyon yaptığı için içemedim ben. Ama doktor belli aralıklarla değerime baktı. Düşük olmadığı için bi sıkıntı olmaz dedi. Yediklerimden almışım çok şükür. Ama belki sizinki düşük. Tahlil yaptırıp doktorunuzla görüşmeniz lazım. Eğer eksikse sıkıntı olabilir belki bilemiyorum
Neslihan1903 Seyda123krhsn hayatının yanlışını yapıyorsun ne olursa olsun içmen gereken bir ilaç bebeğin için 🤗
Rojbinizgi35 Kullan cnam o bebek için çok önemli hatta onu gebe kalmak isteyenler için doğumdan bir kaç ay önce bile kullandiriyorlar Doktorlar ben 34 haftalık oldum hala kullanıyorum folik asit çocuğun gelişimi için önemli dedi doktorum
Nurunannesiii12 Seyda123krhsn hanfendi mideniz bulanması çok normal bi bardak su ile icebilirsiniz bilantiyaa da iyi gelebilir.gebelikten önce 3 ay kullandım.hamileuim çok.yeni hala kullaniyorum.lutfen ihmal etmeyin bebeğimiz için çok önemli bu ayrıca doktor ne derse yapmalısınız.isterseniz doktora danışabilirsiniz.
gonul0604 Seyda123krhsn bende kullanmadım onun yerine bolca kara lahana tükettim çok midem bulanmıştı doğal gaz kokuyor bu ilaç diyordum hep😂
Cicilibicili Seyda123krhsn 12. Haftaya kadar mutlaka kullanman gerekiyor. Folik asit gebelikte çok önemli. Akşam uyumadan falan içmeyi dene
Limonumm Seyda123krhsn ben folobiol içiyorum bende hap yutamıyorum bu küçük yiyorum bi tanidigim yememişti bebeğin arka kafatası olusmamisti
Sibelrx Bende icemiyorum migdem bulaniyo dedim 8 haftadan 10 haftaya kadar icebildim zar zor dekavit 3 damla verdi suya katip iciyosun bi tane daha ilac verdi ama onu alamadim daha
Bilge44 Folidoce içtim ben de minnacık bir hap ne koku ne tadı var .Bir yudum su ile yutuluyor. 4 aylık dönemde su bile içemezdim hak veriyorum🤦🏻♀️ben bile bir yudumla içtim bu ilacı almaya çalışın 🥰
Sule00 Bende kullanamadım sadece ilk 2 hafta içebildim şuan hiç bi ilaç kullanamıyorum hatta😔 dr beslenmene dikkat ediceksin dedi içemiyorsan