oturarak çalışan annelerimiz sizde de oluyor mu bilmiyorum 30 haftalık gebeyim . 2 gündür otururken makatta ağrı oluyor afedersiniz oturamıyorum nerdeyse ama mecbur oturarak çalışmam gerekiyor.. çok utanarak soruyorum bebeğe zararı oluyor mdur oturarak çalşmamın bu ağrı neden olur acaba :/