Kck19 Evet ben yaptırdım nifty testini..ikiz bebeklerimize hamileyim bundan dolayı doktorum istemişti ve kromozomlarıda ayırdıkları için y kromozomunu gördüklerinden dolayı bir bebeğimizin erkek olduğunu söylediler. Size de söylemeleri gerekirdi. Önce bizi arayıp detaylıca testin sonucu anlattılar sonra arayıp cinsiyet bilgisi vericez dediler ve aynı gün arayıp cinsiyet bilgisini söylediler.