Gebeyim Hanimlar 35 haftama girdim 2.hamileligim cok dolandigimdan mi bilmiyorum gerci bastan beri bebegimde hep assadaymis dediler sol kasigim cok cok fazla agriyo yalanci sancilarmi neden anlamadim hic cikmayan agri var kasigimda 2 gundur
Busbus58 Gebeyim bende öyleyim ya aynıyız hafta olarak . Sanki heran doğacak gibi ağrı sancı kramp ne ararsan var
medosegemira Bizde 33+4 olduk benim de kasık agrısı ara ara geliyo bel sancısı da öyle son 1 haftadır vajina da bi acı agrı var 🤦♀️
Hamidevahap 35 haftadayım brnde bebek artık dogum pozısyınu alıyor kızlar normal asagı ya baskı yapması bas geliş oldugundan agırlıgınj rahme verıyor