Demir06 Gerçekten çok zordu benim içinde. O kadar yorulmuştum ki hayattan kopmuştum zaten o sıra. Sen zaten unutmuyorsun bir de her gün gelen telefonlar ve telefonda sadece ağlayabiliyorsun çok zordu rabbim tekrarını yaşatmasın. Rabbim kimseye yaşatmasın. Biz de kimse bilmiyor eşim, ben, doktorum ve burası :) Ailelerden farklı şehirde yaşıyoruz zaten. Pandemi dolayısıyla arkadaşlarla da görüşemiyoruz. O yüzden mümkünse 28. haftaya kadar kimseyle görüşmezsek söylemi düşünmüyorum. Sizi de çok iyi anlıyorum. İnşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz🤲