Gamze0502 25+3 günlüğüm ikiz gebeğim ama sanki bi kaç gündür karnım yumuşamış gibi hissediyorum normalmi böyle bişey yaşayan varmı acaba?
Madinanin-Annesi Gamze0502 sen dua et yumuwak ben ayaga kalkiyorum sertlewiyor bazen yuruyemiyorum.En normali o zaten korkma
Busbus58 Gamze0502 kız niye üzülüyorsun 😄 karın sertleşmeside yumuşamasıda normal olur arada . Aç karnınayken yumuşak oluyor yemek yiyince şişiyosun sertleşiyor falan
Gamze0502 Busbus58 ama benmm hep sertti şuan sanki yemk yiyince bile sertleşmiyor gbi geliyor yani sertlkmi normal yumuşak olmasımı çözemedim birazcık telaş yapmış olabilirim🙈🙈😂
Gamze0502 Madinanin-Annesi sizin kaç haftalık? Anladım teşekür ederim benmde hep öyleydi gergin ve sertti bi anda böyle olunca stres yaptm biraz.