eminedlmnn Dün gece çok az pembe akıntım geldi sabaha kadar bekledim devam etseydi bugün doktora gidicektim şuan sarı akıntım var bunu yaşayan var mı acaba
Papatya-20 eminedlmnn benim 16 haftalıkken oldu hemen hastaneye gittim ihmal etme git bence 2 gün hastanede kaldım serumlar takıldı benimde cok azcık oldu ama doktor düşük önleyici tedbir alalım dedi
Papatya-20 eminedlmnn kırmızıydı 3 damla kadardı iyki de gittim içim rahat etti. Ve bundan önce kaybım var 13 haftalık felan sanarken 8 haftayken kaybetmişim kanamam olunca fark ettim seni korkutmak istemem ama git doktora
eminedlmnn Papatya-20 gittim canım bir sıkıntı gözükmüyor dedi ama yinede rapor verdi ayakta çalıştığım için
Benaytemel Aslında neredeyse tüm arkadaşlarım yaşadı , 4 . Ayın sonuna kadar alan genişlemesi için bu kanamaların normal olduğunu söylüyorlar ama ben olsam giderdim doktora ben yaşamadım ama yaşasam aklımda kuşku kalmasından sa evladımı görüp içim rahat ederdi
Merve-B Ben de 14 haftalık hamileyim son 1 haftadır kasık ağrılarım var çok yürüyünce kalkarken sağa sola dönerken oluyor. Yaşayanınız var mı