SevcanahinBingl merhaba artık en çok tüketilen gereç olan bebek bezimizi alalım diyoruz.Kaç numaradan kaçar adet alalım? Ve bebek alışverişi neler yaptınız ne gereksiz ve gerekliydi?Bu konuda çok tecrübesizim yardımlarınızı rica ediyorum
deletedmom351 SevcanahinBingl Ben sleepy aldım 2 tane 1 numara stok yapmayı düşünmüyorum çünkü hızlı büyüyorlar deneyip ona göre devam ederim yada etmem sleepy markasına. Umarım güzeldir.
MedineDinztrk SevcanahinBingl 1 paket prima yenidoğan seti 2 numara aldım içinde 2 adet ıslak mendil 4 adet 38li bez vardı bir pakette slepy aldım yenidoğan seti yine ıslak mendil ve bez ayrıca alt açma bezi vardı şimdi iki aylık olduk bu hafta prima 3 numara aldık ilk bi ay çok bez gidiyor her beze kaka yapıyorlar sonra azalmaya başlıyor ve bezde azalıyor stok yapma derim
esoeso SevcanahinBingl sleepy aldm ben 1 numara ve yenıdogan ıcn bnce sende arastr ıcne sınen markdn bır paket al bebegn hangsne uyum gostrck henuz blmyrsn