Merhabalar size bir sorum olacak ben geçen ay 29. Da adet oldun sonra 23 de 1 gün süren kanamam oldi lekelenmen hastalığın 26 sindaydi olmadım bugün 3 gün oldu geçişti ama dün gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce olmaması nedeni ne dır stres mi yoksa hamilelik olabilir mi cevaplarınız bekliyorum