ironbaby Merhaba arkadaşlar, kullandığınız/araştırıp karar verdiğiniz telsiz hakkında geribildirimlerinizi alabilir miyim? Fiyat-performans açısından değerlendirerek çok pahalı olmayan ama aracına hizmet edecek bir telsiz almak istiyorum
Merve599 ironbaby merhaba canım ben araştırmalarım sonucu Philips avent telsiz tercih ettim hepsiburadada indirim vardı ve kaçırmadım 380tl ye almıştık bir ay önce fakat suan baya uçmus sanırım fiyatlar…durumunuz elverirse tavsiye ederim nefes alış verişler bile uzak mesafeden rahat duyuluyor
Matmazella ironbaby philips avent kullandım büyük kızımda ama fiyatını hatırlamıyorum ki değilmiştir de zaten ama memnundum kayınvalidem 1 ben 3. Katta oturuyorum kızım yerini yadırgadığı için küçükken gündüz eve uyutup indiğim olurdu ordan bile çekerdi duyardım uyanınca 😊cızırtı olayı felan yok
Mengihilal ironbaby bende iki çocuğumda da weewell marka kullandım her iki modelden de memnun kalmıştm. 2 kat alt ve üstte çok rahat çekim yapıyordu