Ozlemms35 Her gittigimde yüzünü göstermiyor annesi diyor. bir kere daha bebegimi görmüş degilim. Kendisinden memnunum aslında ama böyle yapıyor olması da canımı sıkıyor. Ultrason fotomuz yok yüzünü gördüğüm tek bir tane bile. Burda ona giden baya kişi var. Sizlerde durum nedir
gmzyildirim Ben de onur hocaya gidiyorum en başından beri, iki üç kere bizimkinin de yüzünü görememişliği var fakat genelde pozisyonu uygunsa görüyor, ultrason fotoğraflarımız da var
Melo1071 Bende 30. Haftadan beri gidiyorum ancak birkere bile yüzünü göremedik ve ultrasonu çok hızlı geçiyor ölçülerini alıp plesanta ve suyu normal diyor sadece bu durum benimde rahatsız ediyor