Merhabalar💖 24 yaşındayım Hamileliğimin başından beri hep normal doğum istemiştim. 36. Haftadan itibaren zaman zaman vuran sancılarım (hafif adet sancısı) başlamıştı. Geceleri çatı ağrılarım oluyordu. Her sabah uyandığımda acaba bugün doğuracakmıyım diye düşünürken 40. Hafta geldi çattı. Son kontrolüme gittiğimde doktorum bana planlı normal doğum, yani suni sancılı normal doğum önermişti. Suni sancı hakkında kötü şeyler duymuştum o güne kadar ve herkes, kesin açılman olmaz ve sezeryana alır doktor dedi. Ben kararımı verdim ve 40+1 de sabah 6 da hastaneye yattım. Gecesinde ılık bir duş alıp göğüs ucu masajı yaptım. Ebe geldi çatı muayenesi yaptı 5 cm açıklık vardı, suni sancı takıldı son bir saate kadar herşey güzeldi 😂 Adet sancısı gibi bir sancıyla başladı. Son bir saatte dakikada bire düşmeye başladı son saatide her sancı vurduğunda ayakta ıkınarak geçirdim, evet şiddetli bir acı ama inanın doğunca herşey bitiyor. Akşama doğum yaparım diye düşünürken 12:15 te kızımı kucağıma aldım 😌 3 ıkınmada doğurdum, çok güzel bir doğumdu. Allah herkese benimki gibi kolay bir doğum nasip etsin. Hepiniz Allah yardımcısı olsun. Normal doğumdan korkmayın, Vücudunuza güvenin. #Veranınannesi ❤