Kızlar sütüm az olduğu için gunduzleri mecburen mama veriyorum. 4 aylık bebeğim 3 saatte bir 90 cc yiyor geçen ay 110 120 yerken son 3 haftadır iştah sorunu var çabuk doyuyor bazende 90 cc bile bitiremiuor varmı bu durumu yaşayanlar sizinkileri beslenmesi nasıl?