MinikMucizem23 Kızlaaar🌺 Ankara da yaşayıp doktorundan memnun kalanlar doktor önerisi alabilir miyim ? Doğum paketi tercih ettiniz mi ?
Tgckrds MinikMucizem23 doğum paketi aldım benim doktorum da Bora Coşkun yine Liv’de zaten Buğra Hoca ile ikizler. Çok memnunum ben ilgisinden de güleryüzünden de.
mucizekese MinikMucizem23 Aşkın Evren Güler e gidiyorum gayet memnunum. Strese sokmaz gereksiz detaylarla korkutmaz şartlar müsaitse normal doğumu destekleyen bi doktor. Henüz doğum yapmadım ama :)
Bgs MinikMucizem23 ben Ertan Öztürke gidiyorum çok memnunum inanılmaz ilgili,detaycı bir doktor kendi kliniği var.
spaceship Hamile kalmadan önce tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmıştık. Bu yüzden doğum paketi vs gerek olmadı. Liv hospital’a gidiyorum, doktorum Buğra Coşkun. Bir daha doğum yaparsam kendisi nerede olursa olsun yine ona giderim, öyle anlatayım 😊
sm21 Ben de araştırıyorum, sanırım Ahmet özek hocayı tercih edeceğim, inanılmaz ilgili ve samimi bir doktor.
MinikMucizem23 Kızlar özel kliniğe gidenler kan tahlillerini doktorun bağlı olduğu hastanede mi yaptırıyorsunuz acaba ?