Maki ben de sabaha kadar adet sancısı gibi sancı çektim sbaah zaten kanamam vardı düşük olabilirdi. İçimden baya kalın iki parça bişey düştü sonra ağrım yok denecek kadar gitti. Düşük yapmış olabilir miyim acaba. Normal de de pıhtı şeklinde geliyordu kanamam.