Merhaba hanimlar. 22 haftalik gebeyim. Normalde gece 2 kere lavaboya kalkiyordum ama bugun nolduysa uykuma yenik düşmüşüm. Ve sabah kalktığımda baya bi sıkış mıştım. Ama genelde boyle olunca idrarimi yaptiktan sonra aksama kadar rahim agrisi cekiyorum. Bu miye acaba. Anlayamadim bi türlü. Gece kalkarsam olmuyor ama kalkmazsam bütün gün ağrı çekiyorum