Bernur_TR Kızlar dua edin bana hiçbir belirtin yok doktor kontrole çağırdı bekliyorum şimdi suni sancı veya fitille doğumu başlatabilir 🤦♀️
deryamehmet35 Bernur_TR sağ salim kucuginiza alın inşallah bebeğinizi güzel haberlerinizi bekliyoruz.😍
Bilge_anne27 Bernur_TR Rabbim yardımcın olsun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 ben de 39+3 teyim gelen yok bugün kontrole gidicem bakalım ne diyecek hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Bernur_TR deryamehmet35 amin sağolun ama pazartesi ye yatış verdi 1 cm açılma varmış ama bebek aşağı inmemiş dedi
Bernur_TR Mutlubirannee hayırlı haberlerinizi bekliyorum 1 cm açılma varmış ama bebek aşağı inmemiş pazartesi ye yatış verdi bakalım hayırlısı olsun
Bilge_anne27 Bernur_TR bende bugün gittim 3 şubata kadar olmazsa 4te yatış yaparız dedi inşallah o zamana kadar kendileri gelirler 🤲🏻