BirsenAy evet bende kullandım canım sadece 1ay için vermişti doktor ama tadını çok merak etmiştim kapsüldu ilacım saf gibi ağzımda patlattım midem bir bulandi ki anlatamam direk istifra ettim zaten 🤦😑 benim gibi yapma sakın… 😁😌 Güzelce hapını iç hiç birsey hissetmiyorsun o zaman 😌