Günaydın arkadaşlar,Bir sorum olucak 5 haftalık hamileyim ve bende hiç belirti yok (bulantı halsizlik vs) bu normalmi ?ilk gebeligimde yataktan kafamı kaldıramazdım yorgunluktan bulantım hafif vardı ama bunda hicbisey yok. Böle olan varmı.Olsun istemiyorum ama bebegimede bişey olmasın.