Nevriyebak Merhabalar cüneyt uzuna muayeneye giden var mı memnun musunuz? Ve bir sorum daha cinsiyet için net söylüyormus doğru mu
Safisss Nevriyebak Şimdi Cüneyt beye muayene olmayı beklerken gördüm ☺️evet 3 aylıkken söylüyor ve değişmiyor diyorlar. 3 aylıkken söyledi 4 aylık oldu değişmedi çok şükür ☺️
Brs34 Nevriyebak ben de 12+6 da gittim cinsiyeti söyledi. Hocam değişmez dimi diye sorduğumda net bi şekilde ben dedim mi değişmezz😂 dedi. Çevremde giden arkadaşlarımın değişmedi. Tabi yine de belli olmaz
Gezen24anne Nevriyebak kaynarcadaki cihan tıp mı orda bir doktor varmış bebegim cinsiyetini net tahmin ediyormuş erken haftada bile diye duydum
CansuAlmila Gezen24anne evet benim kızımı 12+4 de söylemişti şimdi tekrar hamileyim buda erkek bunuda tam 13 haftada söyledi