Merhabalar, adetimin gecikmesinden 3 gün sonra test yaptım beta değerim 67 bugün yeniden test yaptıracağım bakalım ne kadar çıkacak. Gebeliğin 5 hafta 1. Günündeyim bugun dr a gideceğim. Sizce kese görünür mü? Bir doktor videosunda, beta değerinin 1500 lerde olması gerek kese görünmesi için demişti. Ama biryandan da 5 - 5 buçukuncu haftanızda da kese görünür dedi. Ben testi 2 gün önce yapmıştım 60 lardan 1500 lere de çıkmaz sanırım 2 günde.. en fazla 2 kat artar diye okumuştum 2 günde. Sizlerin fikri nedir acaba?