Annem çift rahimliydi. Kız bebekler dünyaya geldi erkek cinsiyetliler düştü.. artık sebebi nedir tesadüf müdür bilemiyorum
buarada annemin öift rahim olduğu bile yıllar sonra anlaşıldı düşükleri de bu yüzden oldu. Şimdi sanmıyorum bir sorun yaşayacağını hertürlü ilaç imkan teknoloji ve destek var artık