Günaydın arkadaşlar. Ben 12 haftalık iken yaptırdım tarama testimi. 10 gün sonra çıkar dendi. Şimdi başka bir şehirdeyiz sonucu elden alamayacağız. Hastaneyi aradım mail atmaları için hala atılmadı. Doktorun verdiği kartta numara var ama şahsi numarası mı bilmiyorum. Sonucu nasıl öğrenebilirim