Belgin34 21+5 haftalık gebeyim ayrıntılı ultrason çekmem lazım ama ozellerde çok pahalı izmirde yaşayıp hangi hastane ve fiyat bilgisi olanlar yazabilir mi hastaneye gitmeden ücret bilgisi vermiyorlar. Alsancak mr 300 tl istedi gidip memnun kalan varmi acaba
Aysekrcy Belgin34 canım benim arkadaşım orada yaptırdı çok memnun kaldığını söledi arkadaşımda çok takıntılı birisidir ona rağmen 🤷🏻♀️
Dilekk3535 Belgin34 bende Karşıyaka da oturuyorum şekillerde Anadolu caddesinde metropol tıp merkezi 300 TL bende oraya gideceğim doktorumda orda memnunun üçlü taramayıda orada yaptırmıştım 🙏rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏
archmom Belgin34 canım ben Alsancakta Fuat Akercana gittim . 1.5 saat detaylı inceleme yaptı . Herseyine milim milim baktı . Bizede göstererek su söyle bu böyle diye sürekli konustu. Güzel resimlerini aldık birde cd yaptı . Çok memnun kaldım . Çıkıncada yine yarım saat kadar bizi aydınlattı . Doktorumuza güzel bir rapor hazıladı . Ücreti 600″tl . Verdiğin parata deger ama 🙏🏻
Sedahenkkk Mercii35 evet ben hamileliğimden beri o hastaneye gidiyorum çok memnunum doktorumdan da hatta doğumu da orda yapıcam inşallah
Mercii35 Sedahenkkk detaylıda CD filan veriyolarmıydı kaç dk sürüyo maksimum ben egepole gidiyorum da fiyatı yüksek olmasına rağmen CD filan vermiyolarmış o yüzden doktorum başka bir yerde yaptır istersen dedi araştırmadayımda
Sedahenkkk Mercii35 hayır CD vermiyorlar benim hiç bir sıkıntım olmadığı için ve bebek yüzünü göstermediği için 20 dk sürdü ama genelde hastaneler CD vermiyorlar
Dilekk3535 Belgin34 evet canım siz izmirde mi oturuyorsunuz eğer öyleyse gidebilirsiniz ama muayene ücreti de ayri ödüyorsunuz ben 3 lü tarama muayene toplam 285 TL’ye yaptırdım
Dilekk3535 Belgin34 çok şükür ben daha 19. Haftadayım Allah izin verirse inşallah bende güzel haberler alırım rabbim kimseyi evlatsız bırakmasın kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏
Ogretmenanne35 Belgin34 ne kadar sürdü ? Randevuyu nasıl aldınız acaba ? Bir de ücreti ne kadar ? Perinataolog mu yoksa radyoloji uzmanı mı yaptı ? Çok sordum kusura bakmayın ilk gebeliğim araştırıyorum da 4 haftamız kaldı detaylı için 🙈🌸
Kaderkayaa Belgin34 bende geçen sene gittim benden 150 tl aldılar ama dedikleri çok doğru güvenilir çalışanlar güler yüzlüydü