Gokceemrah Allah aşkına bilgisi olan varsa yazsin nolur cok kötüyüm oturamıyorum yürüyemiyorum cok canim yanıyor 2 gündür afedersiniz ishal oldum ondan sonra oldu dayanamıyorum 36 haftalık hamileyim 😭😭😭
tanya25 Gokceemrah normalde kabızlıktan sonra olur diye biliyorum ama muhtemelen hemoroid. Genel cerrah bakıyormuş canım mutlaka görün sanırım kremi falan var rahatlatır seni. Gebelikte çok sık karşılaşılıyor