Senayyalcin merhaba, benim eltim kullandı çok memnundu öneriyordu herkese ondan sonra ortak bi arkadasimiza önerdi o hic beğenmedi sürekli bebek bezinin emici taneleri var ya içerde yatağa bebeğin üstüne filan yapışıp kaldığını bebeğin bezinin yirtildigini soyledi pisik de yapti dedi sonra molfixe gecti diye biliyorum, ben hic almadim sleepy molfix arasinda gidip geliyordum baska bi arkadasim erkek bebek için çok önerince BabyTurco doğadan marka aldim bez işi biraz şans galiba hayırlısı bakalim🌸🥰