Merhaba. 24+5 haftalık gebeyim. Eşim ve doktorumla birlikte sezaryen doğuma karar verdik.
Belimde 2 fıtık var. Tam nasıl denir. Doğum kanalı dar. Kadın Doğum konularında anneme çekmişim. Beni çok zor dünyaya getirmiş. Doğumdan sonra birkaç saat görmemiş, çok sancısı olmuş hatta öldüm sanmış (onda fıtık yok) . Doktorum aslında normal doğum için eğitime başlayacaktı ama konuyu açıp, böyle bir düşüncemiz var diyince istiyorsanız sezaryen sizin için daha iyi olacaktır dedi. Zaten belimde sürekli keskin ağrılar var, yürürken kitlenebiliyorum, basamıyorum vs.
Eşimin de benim de annem durumu öğrenince rıza göstermediler. Normal olsun diye sürekli söylüyorlar. Sizce sezaryen tercih etmek bu kadar kötü mü. Ben de isterim normal doğum yapmayı ama göze de alamıyorum. (Doktorum normal isterseniz eğitimi verelim ona göre planlayalim ama sezaryen daha iyi gibi görünüyor, yine de tercih sizin dedi)